Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Δρίτσας: Δεν ήρθαμε να δημιουργήσουμε αλλά να λύσουμε προβλήματα. Παράδοση - παραλαβή

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://news.in.gr
Αθήνα
«Τέτοιου είδους συμφωνίες όπως αυτή με την Cosco θα πρέπει να γίνεται στο πλαίσιο διακρατικών συμφωνιών και επιδιώκουμε ενίσχυση των σχέσεων τόσο με την Κίνα όσο και με άλλες χώρες».
Αυτό επισήμανε ο νέος αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Θεόδωρος Δρίτσας στην τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου Ναυτιλίας.
Όπως είπε, δεν ερχόμαστε για να δημιουργήσουμε προβλήματα, αλλά για να επιλύσουμε. Και πρόσθεσε ότι η νέα κυβέρνηση θα σεβαστεί τις συμβάσεις όπως αυτή με την ΣΕΠ ΑΕ ( Cosco ) και θα δει με σοβαρότητα τις συμβατικές υποχρεώσεις. Συμπλήρωσε πως άποψή του είναι να κυριαρχήσει το δημόσιο συμφέρον, και τόνισε ότι κάθε συμφωνία θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας.
Τόνισε ακόμη ότι αυτή η κυβέρνηση έρχεται για να δικαιώσει όσους εναντιώθηκαν στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ. Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης πρέπει να διατηρήσουν το δημόσιο χαρακτήρα τους, είπε, και εισέπραξε το χειροκροτήματα όσων παρευρίσκονταν στην τελετή.
Απευθυνόμενος στο προσωπικό, ένστολο και πολιτικό, τους διαβεβαίωσε ότι δεν θα αιφνιδιαστούν ποτέ και δεν θα αντιμετωπίσουν αυθαίρετες επιλογές.
Είπε ακόμη ότι κινδυνεύει η ναυτοσύνη των Ελλήνων στη χώρα μας από τις εξελίξεις.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης διευκρίνισε ότι είναι αδιαπραγμάτευτη η αυτοτέλεια του υπουργείου Ναυτιλίας και έκανε, μεταξύ άλλων, λόγο για αναβάθμιση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης και για βιώσιμες λύσεις στην ακτοπλοΐα.
Νωρίτερα, ο απερχόμενος υπουργός Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης δήλωσε ότι οποιαδήποτε λογική κρατικοποίησης της ακτοπλοΐας θα πάει πίσω τον κλάδο και ζήτησε να μην διαταραχθούν οι σχέσεις με την Κίνα καθώς πρόσφατα έγιναν τα εγκαίνια του προβλήτα ΙΙΙ στις εγκαταστάσεις της Cosco και δεν είναι καλό η συμφωνία να μπει στις καλένδες γιατί θα φέρει ανασφάλεια στο επενδυτικό περιβάλλον.